Вторник, 15.07.2025, 01:33
ATLANTIS
Главная | (Охотник) Hunter - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
(Охотник) Hunter
KazardДата: Четверг, 25.12.2008, 17:38 | Сообщение # 1
Подполковник
Группа: Модераторы
Сообщений: 145
Репутация: 23
Статус: Offline
Охотник (Hunter)

Допустимые расы:
• Дварфы (Dwarves)
• Ночные Эльфы (Night Elves)
• Орки (Orcs)
• Таурены (Tauren)
• Тролли (Trolls)
• Кровавые Эльфы (Blood Elves)
• Дренеи (Draenei)
Тип:Наносит большой физический урон с дальнего расстояния
Стандартные панели: Здоровье/Мана
Панель питомца:Здоровье/Фокус
Доступная броня: Ткань (Cloth), Кожа (Leather), Кольчуга (Mail - c 40 уровня)
Доступное оружие: Топоры, Кинжалы, Ружья, Луки, Арбалеты, Кастеты, Копья/Секиры/Алебарды, Посохи, Мечи, Метательное оружие, Двуручные топоры, Двуручные мечи
Комментарии:Прекрасно подходит для тех, кто любит играть в одиночку и любит животных

Основы
Этого персонажа издревна славила манера боя – бой на расстоянии. И какой бы тип стрелкового оружия не находился у него в руках он всегда представляет собой большую угрозу из-за дистанции, на которой ведется атака. Плюс ко всему этот персонаж будет способен приручать животных. У охотника единовременно может быть только одно одно животное, которому можно дать имя и прокачивать вместе с собой. Из-за этого охотники становятся очень опасными соперниками, так как высокоуровневый охотник способен приручить практически любое животное.

Сильные стороны:
• Может приручать и контролировать различных животных
• Может быстро передвигаться используя аспект Гепарда или Стаи
• Имеет хорошие способности контроля. такие как ловушки и специальные выстрелы
• Может использовать способности прирученных животных
• Очень эффективен против пытающихся убежать монстров или игроков

Слабые стороны:
• Охотник обладает малым количеством навыков рукопашного боя, он эффективен только в бою на расстоянии
• У охотника есть "Мертвая зона" в которой он не может применять ни выстрелы, ни атаки ближнего боя
• Не умеет лечить себя или своих соратников

Подробные сведения об охотнике
Охотники выслеживают, укрощают и убивают любых животных и чудовищ, живущих в дикой местности. Охотники используют луки или огнестрельное оружие и доверяют только своему оружию и прирученным животным.
Охотники большие мастера по выманиванию монстров, так как они способны устанавливать ловушки, которые останавливают монстров. Охотники также способны использовать различные связанные с животными специальные способности, которые позволяют им делать вещи, которые они не могли бы сделать без этих способностей, например управлять и приручать животных.

Охотники сильно зависят от своих питомцев, и не должны забывать об их самочувствии. При наличии домашнего животного, Охотники могут заметить изображение в верхнем левом углу экрана, которое показывает уровень самочувствия (счастья) их животного. Чем больше Охотник использует своего питомца, тем ниже его уровень самочувствия. Охотники не должны забывать кормить своих питомцев чтобы поднимать уровень их самочувствия, иначе ваше животное может покинуть вас или даже напасть! Также Охотник - единственный класс, способный давать имена своим животным.

Класс для боя на расстоянии
Охотникам лучше удаются бои на расстоянии. Они могут вести рукопашный бой, но в бою на расстоянии охотники намного эффективнее.

Класс великих пуллеров
Один охотник может расставлять ловушки, в которые попадут животные. Группы же охотников, образующие класс пуллиров, очень сильны благодаря умению вести дальний бой, отражать атаки и использованию ловушек.

Характеристики
Охотнику нужна Ловкость (сила боя на расстоянии, 1/2 силы рукопашного боя), Жизненная сила, Интеллект (для маны), Дух и Сила (когда не хватает ловкости).

Примочки
Инженеры способны создавать различные примочки к вашему оружию, которые увеличат их нее повреждение. Ищите инженера или же покупайте такие примочки на аукционах.

Боеприпасы
Всегда используйте наилучшие боеприпасы. Инженеры могут делать боеприпасы, так что иногда будет лучше получить боеприпасы от них вместо того, чтобы покупать у NPC торговца.

Мешки Боеприпасов
Они могут увеличить скорость стрельбы оружия, так что всегда лучше использовать их. Ищите лучшие мешки, которые дадут вам возможность стрелять еще быстрее. Некоторые квесты могут обеспечить вас такими мешками.

Имя ручного животного
Вы сами можете дать имя вашему животному! Такая возможность есть только у охотников.

Уровень самочувствия/кормление животного
У вашего животного есть уровень самочувствия - иконка в левом верхнем углу экрана. Чем чаще охотник обращается за помощью к своему животному, тем ниже опускается уровень его самочувствия. Однако, вы можете повысить уровень самочувствия животного, дав ему поесть что-нибудь вареного или сырого. Уровень защиты зависит от уровня самочувствия: чем ниже уровень самочувствия, тем слабее животное. Если охотник плохо заботится о своем животном, животное может убежать от него или даже атаковать его!

Еда для Питомцев
Всегда оставляйте продовольствие для вашего животного. Вы можете увидеть, какая пища нравиться вашему зверьку, пробуя различные пищевые продукты, смотрите в меню вашего питомца (кнопка "C", а затем выберите "Pet tab") или же посмотреть в Загонах. Так же можете использовать заклинание "Сведения о животных (Beast Lore)", чтобы увидеть какая пища нравиться вашему зверьку. Вы также можете попросить членов вашей гильдии и друзей, чтобы те отправляли вам еду.

Размер животных
Когда вы приручите животного, то он будет казаться вам немного меньше, чем зверь-оригинал. Это так. Это было сделано для удобства игры в группах.

Загоны для животных
Своих животных можно размещать в расположенных рядом с хижинами и почтовыми ящиками загонах. При покупке дополнительного места вы разместите в загоне большее число животных. Если вы хотите сменить животное и при этом не потерять его, его надо поместить в загон.


Ыыыы..... Больше нечева сказать
 
ImelstornДата: Суббота, 03.01.2009, 22:28 | Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Репутация: 0
Статус: Offline
лучше напиши где что самое лучшее бить 70 ханту и что бить.

Какой ты ельф? Утебя даже уши не как у Бэтмена!
 
KazardДата: Воскресенье, 04.01.2009, 11:57 | Сообщение # 3
Подполковник
Группа: Модераторы
Сообщений: 145
Репутация: 23
Статус: Offline
не я это всё составлял wacko smile wink это всё ...... ага ага ага)

Ыыыы..... Больше нечева сказать
 
deadkedyДата: Воскресенье, 11.01.2009, 15:50 | Сообщение # 4
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Репутация: 1
Статус: Offline
Мнея интересуют таланты охотника, можеш чтото написать о них? какие работают и какие именно таланты нужны охотнику?
 
AceptorДата: Четверг, 15.01.2009, 16:17 | Сообщение # 5
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 45
Репутация: 7
Статус: Offline
получите, распишитесь

Green: Fully working
Orange: Partially Working
Red: Broken
Purple: Useless, see skill/talents comment for info/reason.
Black: Unknown is Working or not.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

B east Mastery

Improved Aspect of the Hawk
Works fine now
Credit: Cele (14,Aug,2008)
Confirmed: Zen'Yev (19,Aug,2008)
Quick Shots sometimes Procs even if you dont have any points spent in the talent.
Credit: froid (21,Aug,2008)
Confirmed: JJSawry (21,Aug,2008)

Endurance Training
Seems to be working properly know, no longer stacking when the server crashes. Correct me if im wrong.
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)

Focused Fire
Supposed to proc a buff that shows 'increased damage', it doesn't
Credit: Cele (14,Aug,2008)

Improved Aspect Of The Monkey
Works properly except the buff shows no increase in dodge bonus.
Credit: JJSawry (18,Aug,2008)
Confirmed: Cele (18,Aug,2008)
Confirmed: Nahuy (18,Aug,2008)

Thick Hide
Working for the hunter. It's not applying to the pet.
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: Wispus (10,Aug,2008)

Improved Revive Pet
Credit: Sunda (Unknown Date)

Pathfinding
Pre WotLK: Increases the speed bonus of your Aspect of the Cheetah and Aspect of the Pack by 4%/8%. (2 Ranks)
Working, but the buffs dont display the % increase.
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)
--> Confirmation Needed

BestiaI Swiftness (Replaced by Boar's Speed in WotLK pet talent tree.)
Works
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)
Confirmed: Nahuy (18,Aug,2008)

Unleashed Fury
Working, but it's not showing the real damage on the pet window.
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: Wispus (10,Aug,2008)

Improved Mend Pet
Broken
Credit: Sunda (Unknown Date)

Ferocity
Doesn't Work
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: Wispus (4,Aug,2008)

Spirit Bond
Pre WotLK: While your pet is active, you and your pet will regenerate 1%/2% of total health every 10 sec. (2 Ranks)
Working but the buff doesnt fade when you lose / dismiss your pet.
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: DARKNITE323 (17,Aug,2008)

Intimidation
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)

BestiaI Discipline
Doesn't work. Should increase the Focus regeneration of your pets by 50%/100%.
Credit: Wispus (4,Aug,2008)
--> Confirmation Needed

Animal Handler
Pre WotLK: Increases your speed while mounted by 4%/8% and your pet's chance to hit by 2%/4%. The mounted movement speed increase does not stack with other effects. (2 Ranks)
Only increased mount speed, chance on hit doesnt work.
Credit: Aragdar (17,Aug,2008)

Frenzy
Works
Credit: Aragdar (17,Aug,2008)

Ferocious Inspiration
Broken
Credit: Sunda (Unknown Date)

BestiaI Wrath
Does the opposite of what the tool tip says, reduces damage instead of increasing it
Credit: Mufflnzz (01,Sep,2008)
--> Confirmation Needed
Should make pet immune to Fear, it isn't.
Credit: Wispus (10,Aug,2008)
--> Confirmation Needed

Catlike Reflexes
It's not applying to the pet.
Credit: Sunda (Unknown Date)

Serpent's Swiftness
Seems to be working. Stacks on the pet on a server crash, but your pets DPS stays the same as before because the pets damage, is recalculated to match the DPS.
Basically, when this stacks, your pets attack speed increases but its DPS remains the same.
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)
Confirmed: Aragdar (17,Aug,2008)

The Beast Within
Broken
Credit: Sunda (Unknown Date)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

M arksmanship

Improved Concussive Shot
Working
Credit: DARKNITE323 (18,Oct,2008)

Lethal Shots
Broken, the crit chance shows up in the character screen but your actual crit chance is the same as without it.
Credit: Meepith1028 (13,Oct,2008)

Improved Hunter's Mark
Pre WotLK: Causes 20%/40%/60%/80%/100% of your Hunter's Mark ability effect to apply to melee attack power as well. (5 Ranks)
Hunter's Mark is broken anyway.
Credit: Sunda (Unknown Date)

Efficiency
Not affecting Viper Sting
Credit: Sunda (Unknown Date)

Go for the Throat
Is now Working
Credit: Nahuy (25,Jul,2008)

Improved Arcane Shot
Pre WotLK: Reduces the cooldown of your Arcane Shot by 0.2/0.4/0.6/0.8/1.0 sec. (5 Ranks)
Working
Credit: DARKNITE323 (18,Oct,2008)

Aimed Shot
Pre WotLK: An aimed shot that increases ranged damage by 70/125/200/330/460/600/870. (6 Ranks)
Working
Credit: DARKNITE323 (18,Oct,2008)

Rapid Killing
Pre WotLK: Reduces the cooldown of your Rapid Fire ability by 1/2 min. In addition, after killing an opponent that yields experience or honor, your next Aimed Shot, Arcane Shot or Auto Shot causes 10%/20% additional damage. Lasts 20 sec. (2 Ranks)
Now Works
Credit: teneff (18,Aug,2008)
Confirmed: DARKNITE323 (18,Aug,2008)
WoWstorm Only:
Rapid Killing partially broken, does reduce Rapid Fire cd, does give bonus to first Aimed Shot or Auto Shot, but does not give bonus damage to Arcane Shot. I am thinking this is related to the fact that arcane shot also triggers Paladins Eye for an Eye, and to it's really low crit chance, as it may really be coded as a spell.
Credit: JJSawry (21,Aug,2008)

Improved Stings (In WotLK is only 3 Ranks)
Pre WotLK: Increases the damage done by your Serpent Sting and Wyvern Sting by 6% and the mana drained by your Viper Sting by 6%. In addition, reduces the chance your Stings will be dispelled by 6%/12%/18%/24%/30%. (5 Ranks)
Not affecting Viper Sting
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: Wispus (10,Aug,2008)

Mortal Shots
Now affecting all ranged shots
but the damage caused is like Dmg*1.3+Dmg instead of (Dmg+Dmg)*1.3
Credit: Nahuy (25 Jul 2008) & (18,Aug,2008)

Concussive Barrage
Pre WotLK: Your successful Auto Shot attacks have a 2%/4%/6% chance to Daze the target for 4 sec. (3 Ranks)
Working
Credit: DARKNITE323 (18,Oct,2008)
Confirmed: Asth (19,Sep,2008)

Scatter Shot
Working
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)
Confirmed: Asth (19,Sep,2008)

Barrage
Only increasing Multi-Shot should also increase Volley damage as well
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)

Combat Experience
Pre WotLK: Increases your total Agility by 1%/2% and your total Intellect by 3%/6%. (2 Ranks)
Working
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)
Confirmed: Asth (19,Sep,2008)

Ranged Weapon Specialization
Not Working. Only works just after you spend the talent points on it until you logout or zone in somewhere.
Credit: danny0315 (20,Sep,2008)

Careful Aim
Working
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)
Confirmed: Asth (19,Sep,2008)

Trueshot Aura
Pre WotLK: Increases the attack power of party members within 45 yards by 50/75/100/125. Lasts 30 min. (4 Ranks)
Working
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)
Confirmed: Asth (19,Sep,2008)

Improved Barrage
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmation Needed

Master Marksman
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmation Needed

Silencing Shot
Working perfectly. It does not interrupt any spells from being cast by the target, it just makes the spells fail at the end of the casting time. This is normal.
Quote from WoWWiki: Does not interrupt spells, merely silences the, non-boss, caster.
Credit: JJSawry (19,Aug,2008)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -----

Survival

Monster Slaying (In WotLK it has been combined with Humanoid Slaying into "Improved Tracking".)
Broken
Credit: Aragdar (17,Aug,2008)

Humanoid Slaying (In WotLK it has been combined with Monster Slaying into "Improved Tracking".)
Broken
Credit: Aragdar (17,Aug,2008)

Hawk Eye
Has reversed and is now only Applying to all ranged abilities, not Auto-Shoot. Should affect ALL ranged abilities + Auto-shoot.
Credit: Aragdar (17,Aug,2008)
Confirmed: DARKNITE323 (18,Aug,2008) (I tested this myself)

Savage Strikes
Pre WotLK: Increases the critical strike chance of Raptor Strike and Mongoose Bite by 10%/20%. (2 Ranks)
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)

Entrapment
Broken
Credit: Sunda (Unknown Date)

Deflection
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: Asth (19,Sep,2008)

Improved wing Clip *
It procs... but for some reason when you damage the enemy the debuff is removed.
Credit: Zen'Yev (11,Aug,2008)
Confirmed: JJSawry (19,Aug,2008)

Clever Traps (Name changed to Trap Mastery and only 1 Rank in WotLK)
Pre WotLK: Increases the duration of Freezing and Frost trap effects by 15%/30% and the damage of Immolation and Explosive trap effects by 15%/30%. (2 Ranks)
It's currently increasing the duration the trap will exist on the ground. The correct is to increase the duration of the effect it causes after being activated. For example, Freezing Trap should freeze the enemy for 26 seconds instead of 20.
So not really that useful
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: Wispus (10,Aug,2008)

Survivalist
Pre WotLK: Increases total health by 2%/4%/6%/8%10%. (5 Ranks)
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: Asth (19,Sep,2008)

Deterrence
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: Asth (19,Sep,2008)

Trap Mastery
Useless because Traps are not resistable.
Credit: Aragdar (17,Aug,2008)

Surefooted
Pre WotLK: Increases hit rating by 1%/2%/3% and increases the chance movement impairing effects will be resisted by an additional 5%/10%/15%. (3 Ranks)
Broken
Credit: Sunda (Unknown Date)

Improved Feign Death (Name changed to Survival Tactics in WotLK and added an effect)
Pre WotLK: Reduces the chance your Feign Death ability will be resisted by 2%/4%. (2 Ranks)
Working, Feign Death is now resistable.
Credit: Volcan (24,Sep,2008)

Survival Instincts
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)

Killer Instinct
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)

Counterattack *
Pre WotLK: A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 40/70/110/165 damage and immobilizes the target for 5 sec. Counterattack cannot be blocked, dodged, or parried. (4 Ranks)
The immobilizing effect is getting dispeled if the target receive any damage. Plus, this ability should NOT be blocked, dodged or parried.
Credit: Sunda (Unknown Date)

Resourcefulness
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)

Lightning Reflexes
working
Credit: Sunda (Unknown Date)

Thrill of the Hunt
Broken
Credit: Aragdar (17,Aug,2008)

Wyvern Sting
It's not applying the DoT after being dispelled.
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: Wispus (10,Aug,2008)

Expose Weakness
It procs. But does not add any atk power against the affected target.
Credit: Sunda (Unknown Date)

Master Tactician (In WotLK chance to proc increased to 10%, up from 6%.)
working
Credit: Sunda (Unknown Date)

Readiness (In WotLK has 3 min cooldown, not 5.)
Working
Credit: Sunda (Unknown Date)

* Note: On Storm Improved Wing Clip, and Counterattack aren't always remov

а вот рабочие/наребочие скилы
Abilities

Aimed Shot
Should have its cast time reduced by haste, quivers and other abilities such as rapid fire.
Aimed Shot 99% of the time locks Auto Shot, needing to re-cast it.
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: DARKNITE323 (17,Aug,2008)
Haste rating decreases your aimed shot cooldown instead of decreasing cast time.
Credit: Philpo (01,Oct,2008)

Arcane Shot
Triggering Paladin's Eye for an Eye when crits.**
Credit: Sunda (Unknown Date)

Aspect of the Beast
Pre WotLK: The hunter takes on the aspects of a beast, becoming untrackable. Only one Aspect can be active at a time.
Unknown if working or not
Credit: None

Aspect of the Cheetah and Aspect of the Pack
Now working properly. DoT's no longer trigger the daze.
Credit: Volcan (24,Sep,2008)

Aspect of the Viper
Gives approximately 11 mana per second or 55 mp5 at lvl 70.
Currently unknown if intellect or how much mana you have left affects this.
Credit: JJSawry (21,Aug,2008)
Confirmed: Aragdar (22,Aug,2008)

Auto Shot
Should not be able to shoot while moving.
Doesn't have the .5s hidden cast time. (thanks Aragdar)
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: DARKNITE323 (17,Aug,2008)

Beast Lore
Aggros beasts, Beast Lore is not an Offensive Spell, SHOULD NOT AGGRO
Credit: enelnico (14,Aug,2008)
Confirmed: DARKNITE323 (18,Aug,2008)
Confirmed: Nahuy (18,Aug,2008)

Concussive Shot
Working properly It is a normal movement impairing effect, and can be resisted.
Credit: JJSawry (18,Aug,2008)
Confirmed: Cele (18,Aug,2008)

Disengage
Pre WotLK: Attempts to disengage from the target, reducing threat. Character exits combat mode. (4 Ranks) Each rank is more effective than the last.
Unknown if working or not.
Credit: None

Distracting Shot
Pre WotLK: Distract the target, causing threat. (7 Ranks) Each rank is more effective than the last.
Unknown if working or not.
Credit: None

Eagle Eye
Totally Broken, casting it does nothing.
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: DARKNITE323 (17,Aug,2008)

Explosive Trap
Partially working, deals the instant damage as well as the DoT now,
but does not scale as intended.
Credit: Aragdar (17,Aug,2008)

Eyes of the Beast
Doesn't take control of anything. While you're using this ability you just get immobilized.
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: DARKNITE323 (17,Aug,2008)

Feign Death
You can only be autoattacked, you are untargetable by everything else, including AoEs (Note, "Shoot" is considered an ability)
Feign Death now properly terminates after you cast a spell, no more autoattacking while FD'd.
Credit: Aragdar (19,Aug,2008)
Autoshot doesnt cancel when you FD, so on your next shot you will exit FD and stand up.
Credit: Asth (15,Sep,2008)

Flare
Seems to be working properly again.
Credit: Aragdar (18,Aug,2008)
Confirmed: Cele (18,Aug,2008)
Confirmed: Serneum (18,Aug,2008)

Frost Trap
Works Now
Credit: GhibliOmatiC (5,Aug,2008)
Confirmed: DARKNITE323 (17,Aug,2008)

Hunter's Mark
Not adding the additional attack power as it should.
Not showing the marked target on the mini-map.
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: DARKNITE323 (17,Aug,2008)

Kill Command
Pre WotLK: Give the command to kill, causing your pet to instantly attack for an additional 127 damage. Can only be used after the Hunter lands a critical strike on the target. (1 Rank)
Does not proc on crit hits. Seems to proc when you zone/respawn and at other random times, making it totally useless.
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)

Mend Pet
This spell is no longer a channeled type. Blizz patch 2.1.0 made it an instant cast heal over time. (Source)
It Seems that the update from 2.1.0 has been only partially implemented, as after casting Mend pet if you turn your char or use an ability like Steady shot, the cast bar will disappear but your pet will still have the Heal over time buff. Then you can do whatever you want to, attack, heal yourself, etc. But if you move from the spot you cast Mend pet from then 'Interrupted' comes up and the HoT buff is stopped.
Credit: DARKNITE323 (17,Aug,2008)
WoWstorm Only:
It has an odd behaviour: if casted while in combat, it acts as it should, except the casting bar and effect, but if casted while not in combat, it gets dispelled the moment you stop casting it, and as such, the spell works like a pre-2.1 Mend Pet.
Credit: JJSawry (20,Aug,2008)

Misdirection
Not Working
Credit: Dandy (29,Aug,2008)
--> Confirmation Needed

Serpent Sting
As of patch 2.3 it Should scale with the hunters attack power and agility. It doesn't.
Credit: Zen'Yev (19,Aug,2008)

Snake Trap
Doesn't work. Its supposed to release many snakes that deal rogue poisons and do small damage.
Credit: Cele (14,Aug,2008)

Steady Shot
Pre WotLK: A steady shot that causes base weapon damage plus [RAP * 0.2 + 150]. Causes an additional 175 against Dazed targets. (1 Rank)
Should have its cast time reduced by haste, quivers and other abilities such as rapid fire. (Source)
Steady Shot sometimes locks your Auto shot, needing to re-cast it.
Steady Shot is triggering Paladin's Eye for an Eye when it crits.**
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: DARKNITE323 (17,Aug,2008) (dunno about 'Eye for an Eye')
Is now dealing additional damage against dazed targets
Credit: kaworu (25,Aug,2008)
Confirmed: Serneum (26,Aug,2008)
Confirmed: Nahuy (27,Aug,2008)
WoWstorm Only:
Steady Shot does deal damage to Dazed targets, but not as much as it should, i think it's being mitigated through armor.
Credit: JJSawry (20,Aug,2008)
The damage of the steady shot is always lower than autoshot unless the target is dazed. This should not be the case.
Credit: libo (08,Oct,2008)
Confirmed: Verymadatom (13,Oct,2008)

Track Hidden
Broken. Does not increase stealth detection nor show a revealed target on the mini-map.
Credit: Sunda (Unknown Date)
Confirmed: DARKNITE323 (17,Aug,2008)

Tranquilizing Shot
Pre WotLK: Attempts to remove 1 Frenzy effect from an enemy creature. (1 Rank)
Unknown if working or not
Credit: None

Viper Sting
Working almost perfectly, except shouldnt be restoring mana back to the caster, only destroying/removing mana from the target.
Credit: Wu-Tang (20,Aug,2008)
--> Confirmation Needed

Wing Clip
Pre WotLK: Inflicts 5/15/25 damage and reduces the enemy target's movement speed by 50% for 10 sec. (3 Ranks)
Working
Credit: Everyone

** None of the Hunter's abilities is considered as a "spell" even though some of them deal damage other than physical.
Therefore, Eye for an Eye should not affect us at all.
Credit: Sunda (Unknown Date)

NOTE: The last tick from DoTs and HoTs does not occur.
So for example with Mend Pet instead of restoring 2375hp at Rank 8 it only restores 1900hp because there are only 4 ticks not 5.
Credit: JJSawry (20,Aug,2008)


Если вы думаете, что тот бред что я иногда пишу в виде дюже длинных постов я тырю откуда то - вы ошибаетесь=) Всё идет потоком фантазии=)
 
deadkedyДата: Пятница, 16.01.2009, 11:02 | Сообщение # 6
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Репутация: 1
Статус: Offline
спс!!!
 
MerosДата: Пятница, 16.01.2009, 13:11 | Сообщение # 7
Лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 71
Репутация: 7
Статус: Offline
Quote (deadkedy)
спс!!!

Ты плюсики ставь а не спс пиши:)Человек как ни как старался.....


В опасности смертельной,
В сомненье безраздельном
Мы бегаем кругами
И дергаем руками...

Meros(ДруФерал/Рестор) Fated(лок) Sardon(Вар/танк) Kazahkz(Хант) Astanakz(пал/холи) 70ые

Сообщение отредактировал Meros - Пятница, 16.01.2009, 13:12
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2025 Сделать бесплатный сайт с uCoz